marți, 21 aprilie 2015

ARANJAMENT DE PLANTE

A trecut ceva timp de cand am facut ultima postare.....dar mi-am propus sa acord mai mult timp  acestui proiet.



Incepem cu un aranjament de plante, nu foarte comun.
Avem nevoie de 4 jumatatii de nuca de cocos, un pistol de lipit cu silicon....si incepem


 Eu le-am pus in asa fel incat sa am loc pentru 3 plante, iar a 4 jumatate de nuca de cocos am folosit-o ca sa ii dau aranjamentului mai multa stabilitate cat si inaltime.


Am asezat plantele pe rand, am infasurat un pic de sisal ca sa astupam o parte din ghiveciul plantei.


In final am adaugat unele detalii pentru a da culoare aranjamentului.

La udat plantele aveti grija ca Spathiphyllum sa primeasca mai multa apa ca si Kalanchoele.
A folosit 2 Kalanchoe * 12 lei si un Spathiphyllum* 17 lei.
Decor uscat 31 lei.
Pret aranjament 72 lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu